تجلیل از مادری فداکار در طرح ملی شکوه مادری 

تجلیل از مادری فداکار در طرح ملی شکوه مادری 

تاریخ انتشار : ۷ مهر ۱۴۰۰
میثم زارع گفت: روز گذشته در طرح ملی شکوه مادری از بلقیس خادمی که از بانویی مسجدی اهل روستا که در فعالیت های مسجد محور کانون حضور مستمر دارد، تجلیل شد.

«میثم زارع» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، گفت: در سومین رویداد ملی فهما یکی از اولویت های کانون فهمای باقرالعلوم اجرای طرح ملی شنبه های تکریم در قالب شکوه مادری است.


مدیر کانون فهمای روستای ریگ سلمی قلعه گنج افزود: به همین منظور روز گذشته از بلقیس خادمی که از بانویی مسجدی اهل روستا که در فعالیت های مسجد محور کانون حضور مستمر دارد، تجلیل شد.


وی بیان کرد: این بانوی مسجدی که به دلیل بیماری همسر سرپرست خانواده است علاوه بر تامین مخارج زندگی توانسته فرزندانی مسجدی و متدین تربیت کند.


زارع نقش مادر را در تربیت فرزندان، نقشی مهم برشمرد و ابراز کرد: از آنجایی که بانو خادمی، مادری صبور، فداکار و سخت‌کوش است بنابراین تصمیم گرفتیم در طرح ملی شکوه مادری با هدف الگوسازی برای دختران و مادران روستا از این بانو تجلیل کنیم.


مدیر کانون فهمای روستای ریگ سلمی قلعه گنج در خاتمه عنوان کرد: خوشبختانه تاکنون با اجرای طرح ملی سه شنبه های تکریم و تجلیل از کادر درمان، نخجوان مسجدی و مادران نمونه، توانسته ایم الگوهای موفقی را به بچه های مسجد معرفی کنیم.

 

پایان پیام/ 586